piątek, 2 stycznia 2015

Robiona z napędem rakietowym :-)

Witajcie kochani !
Dziś pokażę kartkę, która powstała w błyskawicznym, jak dla mnie tempie, bo o 17:00 zaczęłam pracę nad nią beż żadnych wcześniejszych planów i przemyśleń, a o 18:30 musiała być już wręczona mojej drogiej koleżance z bloku:-) I tak pędzikiem robiłam, robiłam, robiłam i zdążyłam :-). Niestety samą kartkę już bez pudełka - na to czasu zbrakło.




Oczywiście kartki nie zdążyłam już tego dnia zfotografować  ale na szczęście została mi na chwilę wypożyczona do zdjęcia innego dnia :-)

Moją błyskawiczną pracę zgłaszam na wyzwanie prac dowolnych do Digi Scrap

11 komentarzy:

  1. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwanku Digi-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest, pośpiechu w tworzeniu zupełnie nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna suknia! Pięknie wpasowana w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jakby była robiona normalnie, bez pośpiechu.. cudna jest, zresztą jak wszystkie Twoje prace, które podziwiam od dawna.

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu na Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, a całość jak zwykle piękna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Służy Ci robienie kartki "na wariata" ;-) jest śliczna. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. niezła kiecka Ci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  8. Suknia jest obłędna!!! Podziwiam to cudo tym bardziej, że powstało w tak krótkim czasie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń