wtorek, 13 stycznia 2015

Na powitanie nowego maleństwa

Kartka, która robiłam w dużym pośpiechu :-) a to dlatego, że moja siostra urodziła synka wcześniej niż to było w planach i koniecznie chciałam tego dnia o 16-tej do niej pojechać i poznać nowego członka naszej rodziny :-)






Kartka leci na

Styczniowe wyzwanie Scrap Pasji



ja wybrałam niebieski, wykrojnik Marianne Design i ramka

niebieskiego dużo, 
wykrojnik to stópki i śliniak
a ramka dookoła napisu


ale pasuje też do linii stempel, biały i wykrojnik
stempel musiał być pomniejszony skanerem bo oryginalny nie mieścił się w śliniaku
chłopczyk pokolorowany promarkeraki



6 komentarzy:

  1. Urocza! Nie mam pojęcia jak można takie cudo zrobić "na szybko" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodka karteczka, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przesłodka kartelucha! gratuluję zostania "wcześniejszą" ciocią :) a maluszkowi dużo snu, zdrówka i apetytu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Un baby progetto semplicemente meraviglioso...abbracci Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Dziękujemy za udział w zabawie Scrap Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna powitanka, przepiękne odcienie błękitu i szarości połączyłaś, Ewa!!!

    OdpowiedzUsuń