niedziela, 7 grudnia 2014

Odskocznia od świątecznych prac

Dziś pokażę prezenty dla Barbary :-) Moja mama i moja teściowa mają tak samo na imię. Zbrakło mi czasu na przygotowani tradycyjnych kartek z życzeniami dlatego powstały - zakładki do książek :-)

Zakładki nie są bardzo ozdobne - bo mają być praktyczne, za to pudełka zostały bardziej udekorowane :-)









Pracę zgłaszam na:

Listopadowe KOLORY - jesienna paleta  do Art-Piaskownicy

















Zakładki posyłam też na

Wyzwanie Naturalne z Rapakivi 


6 komentarzy:

  1. Świetne zakładki! I pudełka rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty od serca zawsze są najlepsze :) i mogę się założyć, że mamuśki były zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciao Ewa...questi sono i segnalibri piu' belli e originali che io abbia mai visto nel web...amo in modo particolare gli abbinamenti di colore e i dettagli nei progetti...un mega abbraccio Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne komplety. :)
    Dziękuję za udział w wyzwani w Galerii Rae. :)
    pozdrawiam
    Wiola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, takie eleganckie :) Pudełeczka to świetny pomysł :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne - bardzo mi się podoba ich kształt, kolorystyka i praktyczność!!!

    OdpowiedzUsuń