sobota, 13 grudnia 2014

Gościnnie w Digi-Scrap

Dziś już  mogę Wam pokazać pracę jaką przygotowałam na gościnę w Digi-Scrap.
 W mojej świątecznej kartce wykorzystałam digi stempelek z kościółkiem projektu  Klaudii.
Śliczny widoczek pokolorowałam, tak jak umiałam ;-), promarkerami i przyozdobiłam pastą strukturalną posypaną białym pyłem brokatowym. Do tego kwiaty własnej roboty a papiery pochodzą z GP  w połączeniu kolekcji Pierwszy śnieg i Przesyłki ekspresowej.






w pudełeczku 


Pracę posyłam na

Wyzwanie # 25 - Eko-kartka świąteczna w Kartkowym ABC


w pacy użyłam zielonego i białego papieru czerpanego


















i na

#22 WYZWANIE u SZMEKa



11 komentarzy:

  1. Może nie powinnam tego mówić, ostatecznie startujemy w tym samym wyzwaniu, ale kartka jest CUDOWNA !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i zdecydowanie eko! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wonderful project...il paesaggio e' talmente bello che sembra vero...hugs Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest! Napatrzeć się nie mogę :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudnie. Fantastyczna grafika! Dziękuję za udział w Wyzwaniu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny komplecik - z klimatem i taką świeżością pierwszego śniegu!!!

    OdpowiedzUsuń