czwartek, 9 stycznia 2014

Dla dziecka :-)

Kartka z okazji Chrztu dla dziewczynki. Obowiązkowo z pudełeczkiem.
Papiery to:
 - z kolekcji "Dla maluszka" - Do kochania "Galerii RAE"
 - Kwitnące Fantazje 01 KF z "Magicznej Kartki"
- niebieski w kropeczki  - nie pamiętam :-) bo jest w rozmiarze 15x30 i nie ma nazwy
 Wykorzystałam ten śliczny wykrojnik aniołka i te ubranka.

Kartkę posyłam na

Wyzwanie #61 - Dla dziecka w scrapgang







Ponieważ chrzest jest nowym początkiem życia małej chrześcijanki pracę zgłaszam  również na wyzwanie blogi Digi-Scrap pt.: "NOWY POCZĄTEK"  o tu

 




 A tu kartka na której wzorowałam się jeśli chodzi o tę część z komódką :-)

7 komentarzy:

  1. Cudna jest, taka delikatna.
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicnza kartka, ten aniołek jest przeuroczy :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwanku Digi-Scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Słodka, w sam raz dla małego aniołka.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna. Świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł, kartka świetna! Aniołek mnie zauroczył :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna komódka , wszystko takie u Ciebie takie schludnie wykonane

    OdpowiedzUsuń