niedziela, 10 listopada 2013

Boże Narodzenie w zimowych kolorach.

Kartka powstała na: wyzwanie z Gościem #23   blogu firmowego Rapakivi.

Do pracy wykorzystałam papier "Zimowa opowieść - 04" z Galerii Papieru oraz biały papier czerpany z Namaste, z którego są wykonane kwiatki poinsettii  listki i gwiazda od spodu.
Na papierze nastemplowałam sporo śnieżynek farbą akrylową i przyprószyłam je śnieżnym brokatem. Kwiaty i liście są też obsypane białym brokatem i psiknięte perłową mgiełką. W gwiazdce, formie shaker box-a, pod okienkiem zamknięte wewnątrz są mikrokulki szklane i gwiazdki tekturkowe  pomalowane na biało i ośnieżone brokatem. Kuleczki grzechocza ale gwiazdki przytwierdzone na stałe.
Całość w sztucznym świetle pięknie się skrzy, co nie bardzo mogę złapać na zdjęciach.


 Zdjęcia poniżej zrobione w sztucznym świetle - tu może widać bardziej te perłowe i brokatowe efekty



Pracę posyłam zatem na: TO wyzwanie na blogu Rapakivi
***************************************************************************
Pracę posyłam również na TO wyzwanie blogu sklep-ewa.pl. 

Wyzwanie #19 - BINGO








Praca musi zawierać wybraną kombinację użytych materiałów z oto tej tabelki:










w mojej pracy wykorzystałam kombinację:  kwiaty -  wstążka  - gwiazdka
pasuje również do kombinacji: wstążka - stempel - tekturka

ze sklepu-ewa.pl  pochodzi wykrojnik gwiazdki o tente gałązki ostrokrzewu.

 ******************************************************************************
 Kartkę posyłam jeszcze na trzeciego bloga o TU sklepu "Przydasię!"
wyzwanie 4 - BINGO!  gdzie tabelka wygląda tak:

 

 

 

 

 

 a w mojej pracy występuje kombinacja : kwiatek , tekturka, kokardka







Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających :-)



10 komentarzy:

  1. Śliczności. Magia Świąt zaklęta w kawałku papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja widziałam jak powstawała, dokładnie, starannie i bez pośpiechu - dlatego taka magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, mroźna praca. Pięknie połączyłaś te wszystkie wyzwania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda-się. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten środek gwiazdy! :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Przyda Się!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna praca - taka zimowa i dużo się na niej dzieje :)))
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna
    mrozna
    podoba mi sie
    pozdrawiam i dziekuje za udzial w wyzwaniu
    Teo
    dt sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ na niej się dzieje mimo stonowanej kolorystyki :) dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi ...

    OdpowiedzUsuń